Pengikut (Blogspot)

Khamis, 14 Jun 2012

spontaneous thrusday : psiko diri manusia

hello semua, selamat petang khamis....

hari ni meeting sana sini. thats why aku dah lama sangat-sangat-sangat nak update blog. aku tak sempat nak publish cerita untuk setiap segmen. korang menanti tak cerita dari aku? hahah!



meh kite baca apa yang terkandung dalam psikologi kat atas: 

  • Bila orang ketawa banyak sangat, walau untuk perkara yang bodoh, orang tu sebenarnya sedang bersedih di dalam hati
  • Bila orang tu banyak tidur, orang tu sangat sunyi
  • Bila orang tu cakap sedikit dan cakap dengan laju, orang tu sedang simpan rahsia
  • Bila orang tu tak boleh menangis, maka orang tu sangat lemah
  • Bila orang tu makan dengan gaya abnormal, maka orang tu sedang tertekan
  • Bila seseoang itu menangis pada perkara yang kecil, maka orang tu cepat kecil hati
  • Bila seseorang tu bertanya tentang kamu walaupun sedang sibuk, maka orang tu sangat mencintai kamu. 
ini adalah 80% benar. adey-chiau.

p.s : Datin Kontraktor sangat berinspirasi. 


4 ulasan:

  1. yg number 1 tu selalu lah buat. selalu sgt. hahaha

    BalasPadam
  2. mieyrah bagi 90% benar. hehehe. up sikit

    BalasPadam
  3. mieyrah bagi 90% benar. hehehe. up sikit

    BalasPadam
  4. saya yg no. 1 tu...mmg btul sgt2...nmpk kite gembira tapi dlm hati hanye Tuhan yg tahu...bertapa sedih nye..heheheh :)nice to meet you...i follow you...you follow me http://yamarisaikhu.blogspot.com/

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.