Pengikut (Blogspot)

Khamis, 7 Jun 2012

spontaneous thrusday # panggang cinta

hello semua, selamat hari khamis... 

aku akan berspontan dengan kata-kata dari Jeremy Taylor. korang kenal siapa ni? orang yang dianggap sebagai kelahiran semula William Shakespeare. memang pandai la bab-bab jiwang karat ni. 

Cinta ialah Persahabatan yang dinyalakan api
aku teringat lagu Set Fire to The Rain la pule. alaaahai. iya, cinta tu memang persahabatan yang penuh liku. aku memang rasa Encik L adalah kawan sejati seyh. aku tak pernah anggap beliau so in love. kalau bosan-bosan aku panggil beliau der ape? haha! kalau marah pulak aku maki dengan membahasakan diri aku. sempoi kan?

sampai sini dulu. malas cerita lebih-lebih. nanti rindu. blueewek! adey-chiau.

7 ulasan:

  1. huhu. i got married to my best friend. ;)

    BalasPadam
  2. hehe...siapa lelaki misteri itu??oh jejaka L..

    BalasPadam
  3. dikit dulu ajha biar penasaran

    mampir yah :)

    BalasPadam
  4. perghh kat mane nk jumpa jeremy taylor ni..ade no tepon die tak?ekeke

    BalasPadam
  5. cinta pada bunga,
    bunga akan layu..


    cinta pada manusia,
    manusia akan mati..


    cinta pada Allah & Rasulnya,
    cinta yang kekal abadi..


    :)

    BalasPadam
  6. Ahaks...cinta sempoi gituh...mr L

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.