Pengikut (Blogspot)

Khamis, 7 Jun 2012

spontaneous thrusday # panggang cinta

hello semua, selamat hari khamis... 

aku akan berspontan dengan kata-kata dari Jeremy Taylor. korang kenal siapa ni? orang yang dianggap sebagai kelahiran semula William Shakespeare. memang pandai la bab-bab jiwang karat ni. 

Cinta ialah Persahabatan yang dinyalakan api
aku teringat lagu Set Fire to The Rain la pule. alaaahai. iya, cinta tu memang persahabatan yang penuh liku. aku memang rasa Encik L adalah kawan sejati seyh. aku tak pernah anggap beliau so in love. kalau bosan-bosan aku panggil beliau der ape? haha! kalau marah pulak aku maki dengan membahasakan diri aku. sempoi kan?

sampai sini dulu. malas cerita lebih-lebih. nanti rindu. blueewek! adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.