Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 8 Jun 2012

sekadar makluman tuan punya blog

Assalammualaikum semua...


Hari jumaat yg berkat. Untuk hari ni aku just update yg aku penat dgn apa yg berlaku dlm mggu ni. However i try to survive and try harder.


Isnin yg aku sibuk dengan idea nk calc footing yg akhirnya aku belum dpt apa2 kesimpulan. Tanya kat Ncik Bos Botak, suruh menuntut lebih lagi. Aku penat.


Selasa pulak. Aku mind set nak siapkan drawing Apartment Selayang Pandang. Tapi elektrik office problem. So beralih arah je DBKL.


Rabu yang pergi ke Kelana Jaya entertain pakcik yg nk crik developer. Menjelang hari ni, Ncik Bos Botak not really interested. Penat sbb sesat bagai.


Khamis. Shoot pegi Bandar Petrijaya. Somewhere in Johor. Tengok bumbung msjd bocor. Sangat penat tp gembira. Nnt aku cerita pasal ni.


Hari ni petang akan present report buat padang sekolah kat KPM, Putrajaya. Penat. Report tak siap lagi. Tp boleh singgah kat blog. Mempoyo diri. Adey-chiau.


p.s : kerana Tuhan untuk manusia. Moto UTM yg buat aku ingin mengkaji dan berusaha sampai kini.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ulasan:

  1. Senaraikan kesibukan seminggu ini ye.. metal deck bocor? Siapa yg buat nie...

    BalasPadam
  2. ohoiii jauhnye berjalan dr johor ke putrajaya

    bz sgt le tew'

    BalasPadam
  3. Wahh jauh perjlanan...x pe chaiyok2...moga maju jaya

    BalasPadam
  4. amboi busynya dia... semoga dipermudah urusan :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.