Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 30 Jun 2012

Segmen Dalca Bloglist Julai

hellooo semua, selamat petang sabtu...

aku minat. serius aku minat nak join segmen ni. haha. so mari kite tepek dulu banner yang disediakan oleh Ncik Dalca yang agak berkelakuan skema di Twitter. ooops, sori! gurau je. 


SOALAN UMUM : Siapa Presiden Pertama Mesir? Dan calon dari Parti Mana?

oouh? soalan ni luar Malaysia. politik dalam Malaysia pun hamba ke laut. makanya, bolehla google sana sini dan akhirnya memilih jawapan Dr Mohamed Morsi dari Parti Kebebasan dan Keadilan. aiek? sama nama dengan pembangkang la pule...

SOALAN LOGIK : Antara Spain dan Italy negara manakah yang anda rasa bakal juara 2012? Dengan kemenangan berapa gol?

kehkehkeh. aku sokong Italy der. semalam baru beli jersi RM15.00 kat pasar malam. mesti la aku letakkan harapan tinggi lepas beat dengan Encik L aku yang penyokong tegar Spain tu. jadi aku sokong Italy menang Euro 2012 dengan score 2 -1 

SOALAN ILMIAH : Siapa orang pertama yang menyebut Kalimah Amma Bad'?

sebabkan ini soalan ilmiah bagi golongan yang berilmu. aku dengan serius menjawab Nabi Muhammad SAW. betul ke?

okey. habis jawab soalan kan. aku tak pandai la nak tag siapa. hey, readers yang rasa lapang meh la masuk bloglist July ni. awesome. tutup 02 Julai tau. adey-chiau.

p.s : ku mencintaimu lebih dari apa pun [Kekasih Gelapku, Ungu]. tibe-tibe kan? haha

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.