Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 9 Jun 2012

pagi sabtu minum kopi


hello semua, selamat pagi sabtu...

sedang di bilik meeting. semalam aku tido dengan gangguan untuk bercakap lama dengan Encik L. serius kesibukan diri memang mengganggu hubungan cinta. jap lagi jumpa aku pujuk beli coklat. settle kot masalah. haha.

aku kena rearrange jadual aku yang sibuk. mengantok menghabiskan hari2 dengan jumpa orang, meeting dan menghabiskan masa driving.

ada benda yg aku perlu share dgn org sekeliling. tp aku tak tahu macam mane nak share. any suggestion?

jom minum kopi pahit dalam meeting. adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 ulasan:

  1. setuju !

    kesibukan akan mengganggu hubungan cinta !!!!

    salam kenal n follow sini

    :)

    afasz.blogspot.com

    BalasPadam
  2. wahhh minum kopi sampai 3 gelas kah? mantapppp !

    BalasPadam
  3. @ azza azman, ni ngan kawan2 time meeting

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.