Pengikut (Blogspot)

Ahad, 3 Jun 2012

obses pada Mentor 6

Hellooo semua, selamat malam....

Baru balik dari Ijok dan Selayang Mall. Terus naik atas rumah setelah Mercz Mata Belalang meninggalkan perkarangan pejabat dengan drift-nya. Gile ah bos, monolog aku. Dalam hati je la tapi.

Sampai je kt atas rumah, dah setengah jam siaran Mentor 6 ke udara. Udara? Pelik pulak. Yang sedih aku miss tengok persembahan Caroline. Aku kan sepatutnya di tempat beliau kalau aku pegi ujibakat kan? Haha.

Tapi bukan semua orang pakat undi Zatul kan skang. Al-maklum la prestasi meningkat drastik dari minggu ke minggu. Tadi dengan bawak lagu Wings segala dengan tema hantu. Huhu.

Cerita pasal Anas anak didik Faizal Tahir. Mungkin kalah dari segi persembahan vouge lain-lain peserta. So semua org akn rasa beliau biasa. Padahal suara mmg uuummmppphhh.

Tisha pulak aku takde komen. Bukan beliau tak bagus. Cuma aku je tak minat.

Sekian lah. Aku sebagai juri tanpa tauliah.

p.s : nervous nk tggu result. Tp terbayang-bayang persembahan Sixthsense dalam Versus.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.