Pengikut (Blogspot)

Isnin, 18 Jun 2012

monday blues # kucing pun alaminya

hello semua, isnin sudah mari.....


aku rasa nak sepuk-sepuk je tengok kucing ni.
adakah dia yang kena tulis surat dan submit ke DBKL?
tidak kan?? itu semua kerja aku.

okey. cherry berry ni. adey-chiau. 

p.s : andai kita tak bersama, apa akan jadi pada dunia aku?

11 ulasan:

  1. haha.. isnin kena semangat2... bangkit bangkit.. ehehe

    BalasPadam
  2. btol 2..isnin nie smgt nie..hehe

    BalasPadam
  3. Tumpang senyum tengok kucing tu RC.. monyok betul muka dia:)

    BalasPadam
  4. kalau kucing tu yg tulis surat ko yg pitam kat situ nnt hihi

    BalasPadam
  5. Tak benci Isnin, cuma kurang gemar je.. ;D


    Apsal kucing tu buat gaya mintak ikan goreng? heheh

    BalasPadam
  6. hahaaa :P mcm tu yer ari senin

    BalasPadam
  7. memang macam ni la gaya kucing kenyang
    memang nak kena jentik telinga ni

    BalasPadam
  8. salam hari rabu... thanx ya doakan kesihatan dan kesejahteraan saya

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.