Pengikut (Blogspot)

Khamis, 28 Jun 2012

dejavu kinabalu superb

Hello semua. Selamat malam yar...


Aku actually sedang layan cerita dejavu kinabalu. Gile addict dengan drama arahan erma fatima ni. Siap aku puji hari-hari dekat Twitter. Walaupun Puan Erma tak balas. Ade aku kesah? Janji aku puas.


Cerita ni bagus la. Kesian Ncik Bazli yang menagih cinta Nadirah yg sudah berubah hati semenjak pemindahan organ jantung tu lalu mencintai Ammar cinta hati pemilik organ seterusnya.


Bait dialog romantik. Nazim sangat menjadi caring sedang Tiz dalam watak serba salah. Aqasha pulak mendamba pemilik hati arwah teman wanitanya.


Sangat sedihla. Sedih dengan Bazlin. Kenape realiti begitu menyakitkan? Sangat terpengaruh. Adey-chiau.


p.s : ingin aku tukar Encik L jadi Bazlin. Boleh??


Published with Blogger-droid v2.0.4

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.