Pengikut (Blogspot)

Isnin, 25 Jun 2012

bila jauh

helloo semua, selamat tengah malam...

aku dah buat muka suis kat kamar aku meletup. at the end, takde kipas la aku tido malam ni. nak berblog pun semak kat ruang tamu.

actually banyak benda yang aku cuba blog kan. tapi aku sesangat tak suka dengan blog on phone. itu bukan satu penulisan bagi aku. bagi aku menulis adalah sangat keterujaan pabila kau dapat meniarap mengadap lappy sambil mendengar televisyen bernyanyi dan kipas menjalankan fungsi. itu adalah satu penulisan yang dipanggil realiti. 

hubungan cinta aku dengan Encik L. adakah menaik setingkat lagi? aku sendiri pun rasa biasa-biasa. tapi bila beliau berangkat ke Miri hari ni. aku rasa sayu. macam ni ke, rasa bila cinta hati jauh? padahal pegi Miri not more than a week. kan kan kan?

cinta yang dulu aku ejek. aku cakap selalu macam ni. poyo je la nak nanges-nanges kalau pakwe g jauh. hak hak hak. bile sendiri merasainye tersedu-sedu ko Jah?

malu siot. tapi nangis dalam kereta sambil layan lagu Berdua Bersatu sambil tengok kapal terbang cinta hati memecut ke awan tu aku sintom biasa kot?

motif entri? berasa sedih. risau Encik L yang hati gangster tu homesick. walau aku tau itu takkan. kikiki.

p.s : belum ada anak masuk hostel lagi. benci dengan rasa ciri mak nenek yang nyata. 

3 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.