Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 29 Jun 2012

aktiviti kerja minggu ini

hello semua, selamat petang jumaat...

ni satu lagi entri auto-published. aku rasa aku dah merayap pegi putrajaya dah ni. submit macam-macam benda ke KPM. biaselah. hari Jumaat aku akan membebel betapa penatnya aku sepanjang minggu. mampu korang nak baca? waha...

hari isnin yang blues aku enjoy sakan. takde kerja apa makne. tapi boleh la aku duduk rilek sambil buat design apartment. at last design tu fail. semalam Adik Atikah redo pun fail. teruk kan?

hari selasa hari gelabah. Ncik Bos Botak mahu pergi Miri hari Rabu. jadinya, ada paperwork yang sangkut yang aku gelabah-gelabah produce. petang pulak pegi inspect besi. penat dan bosan sebab tak boleh nak dating.

hari rabu Ncik Bos Botak dah pergi Miri. aku pegi mengular buat kerja tepi. ahaaa. balik office aku membuta sampai balik kerja. entah, badan aku sakit-sakit. ni ke ko panggil produktif Jah? haha.

hari khamis, semalam yang memenatkan. pagi pegi meeting dekat SK Batu Muda. tengokla ape yang perlu dan decide ape yang boleh. then, pergi Sg Lui tengok kilang IBS. petang sampai office, baru nak bukak paperwork, ada Kontraktor Tandas datang. terpaksa entertain dalam setengah jam. ni paling penat. sampai malam pun tak boleh nak tido. sebab penat sangat.

hari ni. aku nak settle hal claim consultant. tu yang kena pegi Putrajaya tu. jauh tu. penat lagi tak drive. nak balik sini balik. huh, berjanggut. saya sangat penat dan penat. 

p.s : aku sering rasa aku tak produktif. kesian Ncik Bos Botak. adey-chiau. 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.