Pengikut (Blogspot)

Khamis, 3 Mei 2012

spontaneous thrusday # kenapa tak terbang?

salam khamis yang spontan.....

untuk kata pejungga hari ni, mungkin aku lebih bersemangat untuk menabur tahi di Teamcoat di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermandi... keh keh. macam mane pulak otak aku boleh ligat dengan peribahasa Melayu tak pasal-pasal kan...

Aku sering terfikir kenapa burung akan tinggal di tempat yang sama
bila mereka boleh terbang ke semua tempat di seluruh dunia.
Kemudian, aku bertanya kepada diri sendiri soalan yang sama.
ini kata-kata pujangga milik Harun Yahya atau nama sebenar beliau ialah Adnan Oktar bangsa Turki yang sangat Islamik dan bangun menentang Teori Darwin itu salah. (aku baru tahu hari ni der)

kata-kata itu, menyebab aku berfikir. kenapa aku masih bertapak di Teamcoat walau kadang-kadang aku fikir aku boleh pergi jauh. sebab ade sesuatu yang perlu aku carik kat sini. adey-chiau. 



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.