Pengikut (Blogspot)

Khamis, 24 Mei 2012

spontaneous thrusday # janji tak tepati

hello semua, selamat hari khamis...

hari aku pilih kata-kata yang dipetik dari Napoleom Bonaparte seorang warga Perancis yang merupakan seorang tentera yang berupaya menakluk kebanyakan negara-negara di benua Eropah masa penjajahannya. 


Jika kau berharap untuk berjaya dalam dunia,
janji semuanya, tak hantar apa-apa
Napoleon ni aku rasa manusia bala. yelah, ade pulak berjanji lepas tu taknak tepati. macam kata-kata kat atas ni la kan. pernah satu ketika, cara beliau nak meredakan rusuhan di Paris dengan buat satu letupan meriam dari atas menara. kejam tak?

apa yang menarik, Napoleon kalah bila berperang dengan tentera Turki Uthmaniah. ape kata kau? adey-chiau. 


2 ulasan:

  1. hehehehe...banyak dah orang guna tips nih zaman skang nih...masa berjanji cakap bagai nak rak...tp bila nak laksana hampeh...hehehehehe

    BalasPadam
  2. dorg ni sume nak jadi org Islam ni munafik. propa. huhu.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.