Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 12 Mei 2012

luahan perasaan insan

assalammualaikum semua, selamat malam sabtu....

lame sangat tak menulis. aku rindu nak menulis beyh, korang rindu aku tak? hak hak. u-mobile aku dah 2 hari buat masalah. tapi bukan sebab tu aku dah lame tak menulis. aku macam memikirkan masa depan. sebab tu, blog aku lame sangat terabai. sori kepada silent readers. aku akan aktif menulis dalam masa yang terdekat ni.

kalau ikutkan perasaan yang kurang waras la ni, aku nak tutup segala cerita peribadi dalam blog. tapi bila fikir-fikir balik tema blog ni tercipta, macam sayang pulak kan. 

kadang-kadang kite tak boleh menceritakan segala kehidupan. itu adalah rahsia dan sulit untuk kita, keluarga dan tersayang. sekian untuk nukilan rasa kecewa dengan sifat suka mengambil tahu hal orang lain. adey-chiau. 

p.s : 2 3 hari yang sangat mengantok di malam hari. syndrome rajen bekerja menular!

1 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.