Pengikut (Blogspot)

Khamis, 31 Mei 2012

Jual rumah pule


Assalammualaikum, slmt hri khamis....

Penat tau. Pameran yg akn berakhir esok. Sungguh aku rasa tak sabar. Aku byk lg mslh nk selesaikan tiba-tiba kena incharge pameran.

Korang, kalau minat dan ada tanah sendiri boleh la datang pameran aku. Aku ada booth yg ada design rumah. Korang boleh deal dgn MARA nanti. Jemput la datang ramai-ramai eh. Penat aku promote rumah ni.

Ok da habis promote. Esok hari akhir. Babai.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 ulasan:

  1. Mula² baca ingatkan 'pule' tu disebut pi yul.. Rumah Pule.. hehe


    Oh ye gaya makan ni memang sopan. ;D

    BalasPadam
  2. wah...ni mesti dah beli rumah dua tiga bijik ni ek

    BalasPadam
  3. ohhhh. design rumah. tempatnye takde pulak diberitahu. hehe.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.