Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 18 Mei 2012

ingatan jumaat (10) : surah al-asr

hello semua, salam jumaat yang berkat hendak-Nya...

hari ni dan minggu akan datang, supposed to be aku akan sibuk sepanjang masa. tapi tibe-tibe ade slot hiburan yang aku paling tak jangka hari ni. jadi mari sama-sama dengan menginsafkan diri membaca ayat-ayat dari Surah Al-Asr (Si Masa) yang selalu diperdengarkan untuk kite sesejak sekolah rendah lagi.


hari ni kemalasan aku melampau. walaupun ade tiga ayat dengan tiga makna, aku tak berjaya nak taip sendiri. demi masa yang memang selalu aku cemburui dan aku bazir-bazirkan sesungguhnya aku berharap segala tindak tanduk baik aku menjadi tauladan dan pesanan pada orang sekitar. semoga diri aku yang jahat diperbaiki dan tidak dicontohi. amin. tu je doa aku. adey-chiau. 

1 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.