Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 6 April 2012

untung rezeki rugi dugaan

heloo semua, selamat hari jumaat yang mulia...

hari ni bangun je tido aku rasa sangat sakit belakang. sangat-sangat-sangat. tapi dalam masa yang sama aku kuat semangat. sangat kuat semangat. poyo.

menyedari bahawa ranjau penuh duri. sape suruh lalu kat ranjau. lain kali tebas la dulu. hua hua hua. dalam proses nak tebas ranjau. ade jugak orang yang akan kena pukul dengan Encik L nanti.

sesuatu yang berkenaan dengan duit korang tolong jangan buat tuba. kalau berani buat tuba, harap korang akan merempat tepi jalan. someday. marah. iya aku marah.

berniaga kena jujur macam Rasullah SAW barulah ekonomi negara boleh berkembang macam Madinah Munawwarah. berniaga belum tentu dapat untung dah pakai dulu. sampai bila pun, orang Melayu meniaga ke laut. adey-chiau. 


4 ulasan:

  1. yupz berniaga lah seperti rasul

    BalasPadam
  2. rezeki mah dari mana saja jalan nya mbak :)

    BalasPadam
  3. sakit blkg eh? get well sonn ya. ;)

    BalasPadam
  4. macam ada maksud tersirat je entri ni..:)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.