Pengikut (Blogspot)

Khamis, 5 April 2012

spontaneous thrusday # quotes dari Hitler

hello semua, selamat hari khamis yang spomtan...

hari ni aku nak share kata-kata Adolf Hitler. pemimpin yang dianggap kejam oleh Yahudi. aku tak lahir zaman ni, mana nak tau. aku suke je Hitler ni, macam kelakar pun ada, pandai pun ada, setia pun ada, kalau Islam dan boleh buat laki adalah stock yang boleh pakai jugak la kan... haha, karut!

Saya percaya bahawa setiap pengendalian saya adalah
berpandukan keizinan  Maha Pencipta
setiap tindakan kita pada hari ni adalah dengan izin Tuhan, Allah SWT.... adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.