Pengikut (Blogspot)

Khamis, 5 April 2012

spontaneous thrusday # quotes dari Hitler

hello semua, selamat hari khamis yang spomtan...

hari ni aku nak share kata-kata Adolf Hitler. pemimpin yang dianggap kejam oleh Yahudi. aku tak lahir zaman ni, mana nak tau. aku suke je Hitler ni, macam kelakar pun ada, pandai pun ada, setia pun ada, kalau Islam dan boleh buat laki adalah stock yang boleh pakai jugak la kan... haha, karut!

Saya percaya bahawa setiap pengendalian saya adalah
berpandukan keizinan  Maha Pencipta
setiap tindakan kita pada hari ni adalah dengan izin Tuhan, Allah SWT.... adey-chiau.

3 ulasan:

  1. Memang Allah tentukan tp tetap di beri pilihan jalan mana yg kita nak pilih, kan??

    BalasPadam
  2. memang betul apa yang disampaikan oleh beliau...disebabkan kekejaman yang terang dilakukannya masyarakat menghukumnya seumur hidup...padahal Yahudi telah mengancam umat manusia sejak dari nabi terdahulu lagi....

    BalasPadam
  3. dgr cete la...hitler ni x sekejam yg di kata...cume pihak barat mengsensaikan cerita...allhulam

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.