Pengikut (Blogspot)

Khamis, 26 April 2012

spontaneous thrusday # Prinsip Marilyn

hello semua, selamat pagi khamis yang ceria....

ingin jadi cantik dan bersolek tebal seperti Si Anggun Marilyn Monroe yang menjadi sebut-sebutan hingga kini dan selamanya dekat Hollywood? jom kita usha muke comel dulu...

orang cantik kan, sapu darah kat bibir pun cantik

yup, model yang jadi sebutan ni pun punya pujangga sendiri dalam melayari kehidupan. dan pujangga tu adalah prinsip untuk kekal berjaya dan memperoleh wang kan....

Saya Lawa tapi Saya Tak Cantik,
Saya Berdosa tapi Saya Bukan Syaitan.
Saya Baik tapi Saya Bukan Malaikat.

ni adalah kata-kata seorang cantik, model dan lambang seks orang Hollywood dulu-dulu. bermula dengan model, kemudian menyanyi dan akhirnya berlakon yang membuatkan beliau terkenal dengan gelaran superstar. yang best pasal kata-kata ni hanya satu, kita manusia dan kita tidak sempurna. even disanjung tinggi oleh bangsa beliau, Marilyn tetap rendah diri. itu sahaje. adey-chiau.

9 ulasan:

  1. Biasanya begitu RC... sebeb itu air dalam botol kalau penuh tak berkocak pun tapi kalau suku je isinya bukan main kocak dia kan...

    BalasPadam
  2. kenapa mas macam tak kenal dia eh... hehe dia popular eh dulu2.. :))

    BalasPadam
  3. kenal beliau nie sebab skirtt terbang je.haha..cantik ke ekk?kita manusia tak sempurna tu boleh amik utk muhasabah diri..:)

    BalasPadam
  4. pganti style dia christina aggurila (adess xreti eja)kan?

    BalasPadam
  5. nice.walaupun di superstar,dia takde la berlagak ke pape kan.

    BalasPadam
  6. down to earth sememangnya mnjadi fevret ramai org kan. ;)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.