Pengikut (Blogspot)

Khamis, 19 April 2012

spontaneous thrusday # bila jadi orang atas

hello semua, selamat khamis yang spontan...

ape kata aku share pasal kata-kata untuk membidas orang yang selalu dengki dengan pencapaian kita. yup, perlu ada bidasan untuk orang yang cuba nak jatuh or sabotaj hasil kerja kita or orang yang mulut tak senang bila tengok kita meningkat naik. 


semangat tak semangat dengan kata-kata ni. selamat berspontan. adey-chiau.


7 ulasan:

  1. semangat kan,,alhamdulilah takde lagi kut yg nak menjatuhkan kita,,,

    BalasPadam
  2. huhuuhuh xader best words today....apapun agree dgn kata2 tuh

    BalasPadam
  3. manusia pendengki mmg wujud dimana2.entah bila Allah nak pancarkan nur kepadanya.hehe

    BalasPadam
  4. beselah tu bila ramai ada PHD kan.takleh tengok orang lebih langsung.ada je salah kita dicarinya.hmmmm...

    BalasPadam
  5. btul2.....itu semua sebab dengki, jeles, dan cmburu belaka...

    BalasPadam
  6. Lebih seronok berkerja bila semua ikhlas dalam berkawan, tak dengki mendengki dsb. Harap dijauhkan lah orang2 yang semacam tu.

    BalasPadam
  7. Aku pling xske org dngki

    kite pon tatau ape sbb nye

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.