Pengikut (Blogspot)

Khamis, 12 April 2012

sembang petang

hello semua, selamat petang...

khamis sudah. sudah tamat masa berjimba di Melaka semalam. aku nak cerita dua tiga benda tapi kamera hari ni berjalan ke Trolak. harap bersabar idea dan hati. nanti kite up-date pasal itu eh.

sekarang aku dah faham pasal etika blog dengan ade lagu yang auto-play. memula, aku ada letak lagu dalam blog aku. tapi sebab aku nak bagi pembaca puas hati sambil ikot rentak blogger masa kini, aku buang lagu tu. semua orang kata bingit dan bla bla bla.

hari ni mungkin terkena dengan aku. acheh, macam berat je masalah. sebab terkebetulan masa open tab banyak sangat blog untuk blogwalking semuanya keluar lagu. tu takpe ler lagi kan, sekali ada satu blogger keluar ayat al-quran pulak. aku menghina ke eh? dengar lagu-lagu sekali aku dengar ayat al-quran pule. 

pengajaran untuk aku jugak. aku tau aku tak ramai follower macam insan lain, tapi aku utamakan readers, followers dan silent readers aku kat luaq sana... besar kepala ke? anggap aku prihatin boleh? adey-chiau.



5 ulasan:

  1. kengkadang ahkak teringin jugak nk letak lagu dlm blog tp bila dgr semula kepala sendiri pening HEHE


    kdg-kdg ada blog lagunya sedap..ada blog terkujat jap bila buka blognya ada lagu yg memekik

    BalasPadam
  2. ~dulu sy pun letak lagu sbb rasa cam best..tapi tak semua orang sama minat ngn kita kn..:)

    BalasPadam
  3. zaza xminat letak lgu dalam blog..huhu..

    -- kraf negara tu tuk 2-3 thn pgajian... =)

    BalasPadam
  4. bg dalca la kan,kebanyakkn lelaki x suka blog yg ada lagu..

    BalasPadam
  5. mula2 buat blog dulu taruk gak lagu.masa tu zaman jahiliah.haha skang bingit gak kot klu dengar lagu kt blog org..menganggu konsentrasi mmg better buang

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.