Pengikut (Blogspot)

Isnin, 2 April 2012

monday blues # malas bertimpa-timpa

hello semua, selamat pagi isnin...

hua... dah lame aku tak up-date blog. jumaat hari tu aku ingat nak up-date pasal lembu betina pun tak publish-publish. sabtu pulak aku balik Bangi, sedikit tekanan perasaan kan. ahad masih ada kat Bangi dan malas nak balik. terus tido dan tido sepanjang hari. sepanjang malam. aman.

serius aku malas. last few days. asyik membuta aje keje aku. tapi macam nikmat tidur tu datang. macam mana rezeki nak ada kan?

okey. aku akan terkejar-kejar minggu ni sebab sifat malas yang tu. terimalah seadanya. okey. adey-chiau. 


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.