Pengikut (Blogspot)

Isnin, 2 April 2012

monday blues # malas bertimpa-timpa

hello semua, selamat pagi isnin...

hua... dah lame aku tak up-date blog. jumaat hari tu aku ingat nak up-date pasal lembu betina pun tak publish-publish. sabtu pulak aku balik Bangi, sedikit tekanan perasaan kan. ahad masih ada kat Bangi dan malas nak balik. terus tido dan tido sepanjang hari. sepanjang malam. aman.

serius aku malas. last few days. asyik membuta aje keje aku. tapi macam nikmat tidur tu datang. macam mana rezeki nak ada kan?

okey. aku akan terkejar-kejar minggu ni sebab sifat malas yang tu. terimalah seadanya. okey. adey-chiau. 


5 ulasan:

  1. jom kita buka kelab malas nak..ekekeke

    BalasPadam
  2. masih badan sorang takpala nk bermalas-malasan..akak dulu pon salu malas haha

    ni dh ada anak x sempat nk bermalas..ada jer benda nk kena buat huhu

    BalasPadam
  3. hari isnin,memang malas giler nak wat pape.datang keje pon rasa nak cari port tido je.hahaha

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.