Pengikut (Blogspot)

Isnin, 9 April 2012

monday blues # benda tak perlu, pendapat aku

hello semua, selamat hari isnin...

Muka aku la ni

isnin yang sangat blues-blues-blues. pagi-pagi aku dah kena marah dengan orang Mapei pasal kilang, pallets dan so whatever barang-barang yang perlu masuk dalam kontena. 

lepas tu kelam kabut buat report UMNO Ncik Bos Botak sebab P.A cuti bersalin. aku rasa aku huru hara. 

menjelang petang, bolehlah kata rilek sebab boleh makan mee goreng mamak dengan chopstick. sebelum tu sempat lepak DIY baca buku tentang Multi-Level Marketing milik Puan Mem. 

sekarang mula rasa bersalah sedikit dengan orang Mapei. what to do, I am customer and I always right. kan kan kan?

monday penuh blues sebab ada orang majlis pulak buat kacau kat tanah Ncik Ayah sedangkan tanah tak perlu submission. sekian. 

Encik L dengan perangai cilaka. sebab taknak amek tahu hal ehwal projek lagi. tu yang aku menyampah tu. anyway, jangan ingat aku nak biaq pi lepas macam tu je. 

Puan Mak dengan Ncik Ayah bertolak balik dari Pekan Baru hari ni. wah, dah lama tak dengar suara Puan Mak. aku rindu lah ni. wahahaha. blushing.

sampai sini dulu. sakit perut dan nak memerut. adey-chiau. 


3 ulasan:

  1. zaza hr ni cuak gila sbb pc tiba2 tpadam..puas on of byk kali x jadi..huhu..rupanya plag rosak..huhuh

    BalasPadam
  2. esok dah selasa. Kira oklah tu.... hehehe

    BalasPadam
  3. haha macam2 kadang2 monday blues boleh jadi bad hair day..:)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.