Pengikut (Blogspot)

Selasa, 10 April 2012

fashion # top yang sesuai dengan maxi skirt

hello semua, selamat hari selasa penuh gaya....

acheh, penuh gaya kot. semalam kalau pakai baju labuh corak English style yang dikatakan langsir oleh Ncik Indra dah cukup membuktikan yang aku ni fashionista kot. kih kih.

well, hari ni sebab aku dah ade sepasang skirt murah. aku still tertanya-tanya baju ape yang kena nak pakai dengan skirt aku. i mean yang menutup aurat ler, mat salleh suke pakai skirt dengan sleeve-less. pakai tudung kang kira aku berdosa pulak. sia-sia.

Pejabat - Elegen - Outdoor
ini adalah aku petij cadangan memakai maxi skrit jenis itu dengan baju-baju nye. macam casual tu dah memang cun dah kalau ada baju lengan panjang kan. and then kalau kite nak pakai penampilan elegen tu seeloknya tepek la cardigan satu, baru tutup aurat. gaya outdoor dengan jacket bulus tu paling aku berkenan. 

Satu skirt bersamaan dengan sembilan baju
yang ni bak kata sesuai untuk perempuan chubby macam aku. mana yang lengan pendek boleh pakai dengan inner-wear or cardigan or jacket yang menutup lengan okey.

simple je kot minggu ni. belum berfikir fashion ape lagi nak beli. adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.