Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 28 April 2012

exam w/0 prepare

hello semua, selamat tengah malam...

esok aku pergi jawab periksa untuk jawatan entah apa-apa. jawatan ntah ape-ape tu bagi aku je ler. kalau orang lain rasa okey kot. sebab aim aku takkan tercapai kalau aku buat betul-betul pun esok. simple je.

aku ni tengah sedih tapi tak boleh tido. dan macam-macam benda bersarang dalam kepala otak aku ni. serius sangat-sangat bersarang. sarang anai-anai pun hina memandang sarang dalam kepala aku der...

disebabkan tadi Adik Pit membuat satu kenyataan yang buat aku tersenyum sebab aku pegi mengadu aku tak prepare ape-ape untuk exam ni macam ni 'engineer kowt, sure boleh jawab'

ape kau ingat engineer tu kerja tukang tilik nasib kah??? selamat malam semua. have a nice and BERSIH day tomorrow. otak aku je BERSIH esok sebab mesti licin dengan tibai-mentibai.

KAWALAN TRAFIK UDARA
inilah jawatan orang kalut seperti aku tak layak sandang. habis kot nanti laluan kapal terbang calar balar aku kerjakan. jadi kuli Dato Nasir je la Mastura.... adey-chiau

4 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.