Pengikut (Blogspot)

Isnin, 30 April 2012

di mana ketenteraman

hello semua, assalammualaikum, selamat tengah malam...

aku tak boleh tidur. petang tadi aku dah tidur sakan. aku pening kepala. punca, Puan Mak kemaskan barang aku cepat-cepat dan suruh aku balik Selayang cepat-cepat. ape masalahnye, aku tak pasti. yang lagi buat akun confuse, Puan Mak pulangkan aku semula kerongsang yang kitorang beli sama-sama masa Karnival Usahawan Desa beberapa bulan yang lepas. hati aku bertanya-tanya.

dengan beberapa desakan yang berlaku, tak mungkin aku akan lari dari situasi ni. aku tahu, aku bukan sempurna. aku sendiri, takkan menjadi yang terbaik atau yang terindah untuk sesiapa. aku sangat redha dengan ketentuan diri aku sekarang ni.

aku berfikiran dengan zat-zat fitnah dalam hati. aku tahu, aku bukan terbaik dan aku tahu aku datang hanya untuk sementara. sememangnya, aku tak layak untuk menjadikan diri aku yang terbaik untuk kamu. aku bukan apa yang kamu mimpikan.

aku kecewa dengan diri sendiri. sedar bahawa diri ini hina. aku persis ingin berinjak pergi. adey-chiau. 

p/s : tak perlu fahami entri ni, kerana ia datang dengan jiwa yang tak tenteram

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.