Pengikut (Blogspot)

Isnin, 16 April 2012

cinta itu bukan pada apa harta tapi mana hati

assalammualaikum semua, selamat hari isnin....

Semula Kita Kan Jadi Seperti Dua Insan Bercinta!
menyebut perihal bercinta dan kasih sayang dan segala yang membahagiakan hati kan, semua orang mendapat ragam yang lain-lain. ragam itu menjadi rencah, ramuan istimewa dalam masakan kehidupan yang akhirnya menjadi santapan untuk alam selepas dunia. 

intro ni semua datang lepas aku baca satu kisah tengah-tengah malam semalam. malam mungkin, perasaan sayu yang diiringi dengan bayu malam tu membuatkan aku lebih kuat dan lebih bersedia untuk kehidupan hari ni. setiap hari mesti lebih baik dari hari sebelumnya. 


link kat atas ni buat hati aku tersentuh. sebab aku lalui perkara yang sama. cinta hati adalah seorang yang macam tu, tapi penuh ikhlas hati cinta aku. sampai sini untuk monday yang blues. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.