Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 2 Mac 2012

Segmen : Aku Ada Blog


hello semua, selamat hari jumaat...

ahai. macam dah lama aku tak masuk segmen. aku intai-intai blog Adik Dhia tadi dan sekilas pandang tengok beliau join segmen ni. aku pun nak layan jugak!!

UNTUK JOIN - KLIK SINI
untuk melengkapi segmen ni. ade beberapa perkara yang Cik Ross nak tahu, jom tengok macam bawah ni, yehhaaa.

(a) Nama samaran sebagai blogger : Rapunzeel Cikilolo

(b) Nama blog : TINTA PERASAAN

(c) Url blog : pari2cumel.blogspot.com

(d) Usia blog : 3 tahun takat ni...

Cik Dhia, yang ni dah macam umur anak-anak la kirenye eh?? hahaha.

okey, salam sayang semua. adey-chiau


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.