Pengikut (Blogspot)

Isnin, 26 Mac 2012

jiwang # keperempuanan

hello semua, selamat pagi....

aku rasa no mood at all. bangun lambat pun masih takde mood. sungguh pelik. malas. lengas. ape yang diusahakan masih tak menampakkan hasil adalah lengas kawan-kawan....

Jadi Gambar Hiasan sebab comey. Sekian
aku nak bercakap pasal cinta dan keperempuanan. cis. sungguh. ya sungguh aku bukan seorang aku yang dulu. ego pada penampilan. aku memang tak suka nak berkain-kain ke mana-mana. sekarang, sebagai manusia matang. usia suku abad menyedarkan aku. perempuan itu indah dengan pakaian berkain. 

huh, apekah? okey, straight to the point kan. aku dah mula pakai skirt. yup. aku dah beli satu skirt kat Karnival Thai Selayang Mall. tapi aku maseh takot nak menggayakan skirt tu di hadapan orang ramai. hahaha, ade sikit rasa Salena Gomez nanti macam mane?

mengarut. perut lapar adalah paling sesuai untuk menghasilkan satu entry yang mengarut. last friday night, aku pegi Batang Kali. seriously, kali ni dating takde cerita pasal rumah Ncik Borhan. just cerita about us, masa kecik buat ape, makan ape. menghayati dinner di tepi landasan keretapi melihat komuter lalu lalang menghabiskan shift sambil layan cerita Fantastic 4. ya, aku rasa sungguh romantik. kah kah kah.

ini mungkin. penangan memakai skirt dan nampak penuh keperempuanan dah berjaya membuatkan Encik L tak jadi nak bertekak dengan aku. well, i know that i served well that nite. kena gelak pun, at least beliau tak komen ape that mean okey la tu. kan? seperti yang kita tahu lelaki tak suka memuji. lantak pi la mereka. 

dengan reaksi nampak senang dari Encik L, membuat aku lebih bersemangat untuk memakai pakaian berupa kain. terima kasih. sebab secara tak langsung menjaga aurat milik aku dan menonjolkan keperempuanan yang nyata. 


4 ulasan:

  1. memang feminin & lawa pakai skirt tu.hehehe

    BalasPadam
  2. wahh mesti cumel...nape x snap pict sekali...hehehehe

    BalasPadam
  3. ececeh..comel ea pakai skirt..hihi.

    BalasPadam
  4. haha aku dulu pun macam ko..tp bila dh start pakai skirt macam best plak..selesa sng masuk n kluar angin.kahkah..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.