Pengikut (Blogspot)

Isnin, 19 Mac 2012

follower aku : 170, 180 dan 190. yehaa ~!

hello semua, assalammualaikum...

selamat hari isnin. aku rasa aku malas hari ni. boleh? entah semua keje senang-senang je bagi aku. menahan tak? semalam sunday. hari berjalan-jalan. hari ni ade blues? takde pulak. just penuh dengan perasaan cinta. kah kah kah. poyo.

sebab penuh dengan perasaan cinta sayang kasih hari ni, aku nak menghargai follower-follower yang beranjak 10. dah lame kot aku dah review dalam anjakan 10 ni. punca takde masa. so, untuk satu entri ni meh aku lambakkan okey!

last update, aku review follower ke-160. hari ni aku akan review yang ke-170, ke-180 dan ke-190. ngam-ngam. sikit hari lagi nak ke-200. amin. 

kebanyakan follower yang hadir lepas aku follow blog diorang. standard la adat ber-blog. ingat ko superstar boleh semua orang minat? cerita kat blog pun main-main je, jangan harap ramai peminat kan.... hahaha

FOLLOWER 170

INI LINK FAUZAN ZAIN
seingat aku blogger ni follow aku time segmen blog kertas merah. kire lebih kurang macam tu la kan. thanks sebab follow aku. blog ni simple. aku suke, sebab takde la lame nak loading sana-sini.

kebanyakan entri berunsurkan puitis. menyampaikan perasaan disebalik ayat-ayat yang berselindung makna. lebih kurang macam tu aku boleh tafsirkan. aku suke bace unsur mcm ni. serius. sebab buat kita berfikir banyak kali kan. entri yang aku suka masa bace ialah entri Pakai Yang Dipakai. sekian komen aku. terima kasih. 

FOLLOWER 180

KLIK SINI UNTUK LINK CIK MOON
ni cik moon. follower aku yang ke-180 kot. tagline untuk blog beliau Kata Hatiku Berbicara. seorang wanita kot yang sangat sayang pada anak buah bernama Aqil. kebanyakan concern yang hal perempuan macam aku concern. kire macam bab duit, lelaki, kerja, makanan, shopping, buku dan bla-bla-bla. boleh buat kawan ni. enjoooy ~!

KLIK SINI UNTUK LINK GEN2MERAH
okey. ni follower yang ke-190. jauh. duduk dekat Tawau, Sabah. seorang cegu. memula aku nak copy header tapi tak boleh nak copy pulak. blogger ni suka cerita benda-benda yang berkaitan dengan cikgu-cikgu dan sekolah-sekolah. aku pun layan jugak. baru la mantap kalu kena buat karangan paper Julai nanti. hak hak. thanks buat Gen2 Merah sebab follow aku di saat dah ade follower yang ramai okeh!

banyak sangat pulak perkataan okey. okey, aku nak merambuskan diri dari entri penghargaan kepada follower yang kire bertuah ni kan. bertuah sangat. aku nak blogwalking jap, singgah-singgah komen. adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.