Pengikut (Blogspot)

Khamis, 15 Mac 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat

hello semua, selamat pagi khamis...

pagi-pagi lagi aku dah kena tag dengan adik EeraShera untuk join contest macam dekat bawah ni. sementara tengah rasa hepi ni aku nak join la contest makan-makan coklat. aku suke coklat ke? ade certain yang suka. ade jugak type yang aku tak suke. 


MINAT NAK JOIN, KLIK SINI
bukak je link macam kat caption pada banner dan follow syarat-syarat simple dan biase untuk menyertai contest ni. ade jugak disebut hadiah-hadiah yang bakal kita dapat kalau sebab-sebab kita unik dan menarik der..!

sebab aku suke makan coklat. sebab, sebab, sebab.... jap, aku blank ~!

sebab pertama 
coklat adalah keras tapi cair kot. bile masuk dalam mulut pergh! kenikmatan menikmati aliran coklat yang keras tapi cair tu memang susah nak digambarkan dengan kata-kata. keh keh keh. senang cakap, sebab coklat ni ciptaan makanan yang sedap dan enak-enak dong. tu pasal aku suke!

sebab kedua 
coklat ni kan jajan. senang di bawa dan senang diberi. dari pengikat perut time lapar, penambah tenaga dalam senaman, pengerat hubungan antara rakan-rakan dan permulaan cinta antara ehem dengan ehem. so, sifat coklat yang simple dan manis tu adalah perfect untuk merapatkan hubungan manusia dengan manusia. sebab tu aku suke coklat.

sebab ketiga
Encik L tak suka manis dan coklat. aku suke. hihihi

okeh. mengarut agak panjang. sementara tengah cuti sekolah ni kan. aku nak tagged 3 orang yang agak kena pening kepala pk kenape minat coklat which goes to:


okey. nak mandi pegi keje ni. adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.