Pengikut (Blogspot)

Ahad, 4 Mac 2012

cinta itu perlu terapi bernama kesefahaman

hello semua, selamat petang ahad...

yup. satu lagi entri auto-post dari aku. macam aku berkenan jugak guna sistem ni. di saat aku tau, aku tak boleh share semua benda if aku ikot flow. maklumlah. aku kan busy.

aku malas nak cerita pasal cinta aku yang bermasalah lately. aku rasa aku nak bukak forum antara aku dengan Encik L. mendalami hati masing-masing lagi. aku bermulut jahat sampai maki kalau semua blogger ni nak tau. yang jadi panas telinga, kesayangan aku lah!

bile aku tau beliau sakit hati tahap gaban. dengan itu aku men-shopping-kan diri aku. barang beliau tapi beliau dah huluq aku keping siap-siap. tugas aku tenangkan fikiran. kesian tu. dah lega sekarang ni perasaan aku. aku sampai fikir yang aku ni bakal dimadukan. tengok perangai aku pun dah tahu aku ni lelaki ramai tak berkenan. boleh? aku dah start mengarut. sekian terima kasih.

selalu menjelang pagi. semua okey. macam biasa. Encik L akan kejut aku bangun. aku akan cakap baik-baik dan semua akan gelak macam biasa. agak-agak macam ni eh kehidupannya... aieh

okey. sepanjang petang aku akan spend di rumah Puan Nenek. adey-chiau.


5 ulasan:

  1. sebenarnya boleh je faham kalau ada cinta betul2 cinta. yang banyak alasan dan yang banyak onar tu bukan pencinta setia. maka berhati2lah!:))

    BalasPadam
  2. cinnta kadang-kadang ada putar belitnya,kadang-kadang ada betul dan salahnya...maka berhati-hatilah menilai cinta

    BalasPadam
  3. normal je pun.aku dulu sebelum kawen hari2 gaduh..hari2 bertekak..benda macam nie buat kita semakin mengenali perangai pasangan..

    dh kawen elok je!bertekak juga tp jarang2lah nak gaduh.kihkih..

    BalasPadam
  4. yeahh , cinta perlukan persefahaman :)

    BalasPadam
  5. Persefaham. Kejujuran pun penting juga :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.