Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 3 Mac 2012

bangunan baikpulih warna-warni

hello semua, sabtu sudah mari la labu....

hari ni meh aku perkenalkan bangunan Los Heroes yang terletak di Santiago. bangunan ni telah dibaikpulih katanya. ini baru namanya Rehabilitation yang sangat kreatif. SRC apa chitta?? aiieh. 


Los Heroes, Santiago
ini adalah pandangan waktu malam di bawah cahaya neon berseri. yang warna-warni itu adalah cermin kristal yang disusun dengan cantiknya oleh arkitek-arkitek kat sana lah.

Pandangan dari dalam
ikut sumber yang aku baca, diorang kecoh sangat nak up-grade bangunan ni atas sebab nak menyokong kepada kempen sustainable development. alah, subjek wajib kat universiti dulu kan. balance antara pencemaran dan cara nak recover balik. macam tu basic concept. kurang lebih. 

step by step
okeh. boleh besarkan gambar tu kalo nak tengok. just nak bagi kalian tengok bangunan asal bentuk design 70-an. tu je. 

ape aktiviti hari ni? adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.