Pengikut (Blogspot)

Rabu, 8 Februari 2012

wordless wednesday (4) : coklat-mint


hello semua, selamat pagi rabu...

hari pertama untuk bekerja dalam minggu ni. selepas puas bersama keluarga dan meng-date berkali-kali. aku still rasa rindu dekat Encik L. orang semua cakap bercinta memang macam gini caranya. cuba kalau dah jumpe 24 jam nanti, mesti menyampah kan??


Choc-Mint Ice Cream
aku dengan Encik L kebetulan ade kegemaran yang sama. coklat yang manis gabung dengan mint yang berangin. bila masuk mulut. peergh ~! lupe orang sekeliling. adey-chiau.


4 ulasan:

  1. masa bercinta memang la..
    nanti dah kawen tak larat nak layan..
    ekekekek

    BalasPadam
  2. hahaha kalau kena cara x nyampah aih....hehehe..dapnya eskrem tuh...nyum nyum

    BalasPadam
  3. setuju dengan komen kak diana.hehe..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.