Pengikut (Blogspot)

Khamis, 9 Februari 2012

spontaneous thrusday # imaginasi barista untuk si Latte


hello semua, selamat pagi khamis...

untuk kita hilangkan rasa mengantok. cara paling senang minum kopi. walaupun kadar kafien membahayakan kesihatan tapi tahap anti-oksidan yang tinggi dapat menyegarkan tubuh badan kita pada tahap yang lama. alamak! main iklan la pulak. hahahaha!

Coffee-Latte Doraemon Design
ini adalah minuman kopi kegemaran aku. nama Melayu panggil kopi susu. omputih panggil Latte. impress tau dengan barista-barista yang kreatif adunkan creamer atas kopi ni macam-macam corak. teringin pulak nak belajonyer...

LAGI 56 DESIGN
terasa nak minum latte dunkin donut yang campur dengan green tea tu... adey-chiau.



12 ulasan:

  1. hahahaha nak minum pun sayang...tp mmg penggemar Coffee-Latte nih...hehehehe

    BalasPadam
  2. btoi..nak minum sayang..kena tengok je...huhuhuh

    BalasPadam
  3. Tengok hiasan dia pun dah tak sanggup nak minum... Cantik...

    BalasPadam
  4. jalan sini dan follow...awk follow balik ye...^^

    BalasPadam
  5. Akak jarang minum kopi (stail melayu) atau seumpamanya, cuma nescaffe je yg masuk. Itu pun terjegil mata ni, susah tdo, hubby pun bilsing. Sedap ye latte ke hape tu? Sini dunkin donat cuma booth kecik kt airport.

    BalasPadam
  6. kak zana, kat dunkin kecik tu jugak ada nama latte, kire macam nescefe warna kuning plastiknya.

    BalasPadam
  7. sy penggemar LATTE ! haha =p
    mmg best bila oder latte then ada lak design comel2 .. speechless terus =) haha

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.