Pengikut (Blogspot)

Selasa, 21 Februari 2012

SERTAI BLOGLIST KERTAS WARNA MERAH

hello semua, selamat tengah hari,

minat nak join bloglist ni. punca sebab ada kategori-kategori dia. aku belum layak untuk jadi yang terbaik lagi pun. tapi sebab dah lame tak join segmen, saje la nak blogwalking dengan gumbira kan. simple je. 


NAK TAHU SYARAT - KLIK SINI
blog aku, aku boleh rumuskan sebagai blog peribadi yang kadang-kadang share tips yang ada kena mengena dengan kehidupan aku la. ape yang jadi kat aku, selalu aku akan kongsi. tak kire la pasal keluarga, kekasih ke, kawan-kawan kan. aku jugak share hobi dan ape aku suka buat. macam carca marba gitu.

hope semua orang akan enjoy! adey-chiau. 



3 ulasan:

  1. Terima kasih kerana menyokong.!!!!! cool..

    BalasPadam
  2. datang melawat blog peribadi terbaik...akak dr segmen yg sama juga

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.