Pengikut (Blogspot)

Isnin, 6 Februari 2012

sandiwara yang membikin hati tenang

hello semua, selamat malam ke pagi..

aku tak boleh tido. tadi baru date dengan Encik L c/w tengok tapak rumah Ncik Borhan. beliau dah tenangkan perasaan aku. tahniah. beliau berjaya buat aku senyum. tadi beliau bawak aku pegi Tg Karang tengok orang tengah menyulam padi sambil membaja. padi hijau itu rezeki Allah yang sangat tenang.

pandaikan lelaki pujuk perempuan. tadi siap tunjuk gambar aku paling comel tu. siap cakap buat beliau takleh tido malam. aah, walaupun dusta aku tetap cair.

hati dah tenang. macam bunga dekat bawah ni. selamat malam semua. adey-chiau!



5 ulasan:

  1. apa kah yang membuatkan hati meronta ? haha

    BalasPadam
  2. hahaha hayatilah kata2 pujian tersebut, waktu bercinta semuanya manis..:)

    BalasPadam
  3. ye, hargailah beliau yg berada di sisi. sekadar keberadaannya di sebelah saje sebenarnya sudah jauh dari cukup. :)
    untungla dpt ngedet slalu. aku neh stahun 3-4 kali je jumpo.huhuh..

    BalasPadam
  4. alololo takpe senyum je sbgai penawar...tibe2

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.