Pengikut (Blogspot)

Rabu, 8 Februari 2012

perempuan 2012

hello semua, selamat malam...

hari ni kire dah masuk hari Rabu dalam bulan Februari. memang waktu berganjak dengan cepat-cepat sangat. tadi Puan Mak tak sihat. buat aku rase tak kesah tentang kerja. boleh tak?

dilema seorang perempuan tahun 2012. masih belum mendirikan rumah tangga. dalam masa yang sama masih mencari satu item yang bernama duit sehingga boleh menjalani kenduri kendara dengan seadanya. masih dalam dilema seorang perempuan tahun 2012 yang masih menyayangi keluarga. seorang perempuan tahun 2012 yang bercita-cita tinggi melangit.

aku buntu, memikirkan nasib perempuan pada tahun 2012. agak-agak kalau aku zaman 80-an mesti aku dah kawen kan skang ni. ahaha, mari tido. adey-chiau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.