Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 4 Februari 2012

kahwin tema warna-warni

hello semua, sabtu petang sudah...

minggu ketiga untuk cerita warna-warni kan. lepas kenduri kahwin tadi, aku borak dengan Encik L kalau nak tema colour-full boleh? beliau bukan pernah kesah pun pasal majlis kahwin. serius aku rase beliau tak guna. 


so, this is the most beautiful and colourfull dress dalam google tadi. tak paham kenape tanah kena warna biru kalau colourfull. aku fikir nak tanah warna kuning nanti. baru la rase ceria. kalau lagak kasual aku nak pilih cream. 

dah lambat nak balik ni. jangan berangan lagi. adey-chiau. 



7 ulasan:

  1. waktu aku usulkan tema kalerful utk mjlis kawen kt tunang aku, dia angkat kening dan cakap aku merepek. siap kate suruh aku sanding sorang sorang atas pelamin kalau nk buat jugak. ampeh!! kecik ati aku time tu tuhan je tau.
    cantik sangat la ngek kalau tema kalerful, tapi kena bijak carik kaler tanah la. aku imajin putih je, dgn kaler kali pastel. fuuuhh... cantik hokey!!

    tapi akhirnya aku yg kena mengalah.tdk akan ada konsep warna warni utk mjlis aku.

    kau buat lah kau buat la!!!! serius cun gila weehh!!

    BalasPadam
  2. Cantiknye gown tu. Kaler yang jarang-jarang orang guna kan. tp kadang bila kena mix and match cantik jugak tau mas :)

    BalasPadam
  3. buatlah..interesting colourful theme nie..senang adik beradik sedara mara semua tak payah pening beli baju baru.pakai jer apa ada.haha..

    BalasPadam
  4. kalo kena gaya nye,mmg cun wo! hehe










    luv,
    cik ana

    BalasPadam
  5. dya kawin nanti nak buat warna-warni lah..ceria je..hehe

    BalasPadam
  6. Perhaps...

    Tudung merah
    Veil Oren
    Baju kuning
    Kain hijau
    Kasut kiri biru
    kasut kanan indigo
    Tiara ungu

    Ha.. kan dah rainbow..=P

    BalasPadam
  7. @ Hana : aku pun mcm tak dpt restu macam ko la

    @ Kak ijan : tu la tengah pikir nak match kaler ape ni...

    @ Kak Kutu : tu dah memang alasan sebenarnye. hahaha

    @ Cik Anamizu dan Cik Dyabunga : memang cun kan?

    @ Mr Doctor : awak memang lelaki!

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.