Pengikut (Blogspot)

Isnin, 13 Februari 2012

jiwang # tidak akan berhenti berharap

hello semua, selamat pagi...

disebabkan isnin adalah hari yang blues sangat-sangat. aku ciptakan satu segmen jiwang untuk diri aku sendiri. bukannya ape. aku maybe akan cari quotes atau cerita atau kongsi pengalaman atau movie atau apa yang berkenaan dengan cinta.

no-no-no. bukan cinta hati tulang rusuk aje tau. cinta pada Allah. cinta pada Rasul. cinta mak ayah dan cinta kawan-kawan. poyo la pulak!



macam quotes ni, aku guna Mr Google je pun. saje la nak kongsi pengalaman. dulu masa aku belum kenal dengan Encik L, aku adalah minat ramai-ramai lelaki gorges kan. tapi macam kat atas. bila aku dah menyerah kalah taknak berusaha diorang terus bla dari hidup aku.

daripada situ, aku belajar. walaupun ada 10juta lelaki dalam dunia, belum tentu milik kita. belum tentu akan caring dengan kita dan belum tentu buat kita tersenyum. 

membaca berulang-ulang kali membuat aku bersyukur dan bersedia mengharungi apa saje bentuk cabaran dalam kehidupan. believe me! walau aku ngembeng tapi sebab Encik L dan keluarga, aku teruskan jua! 


14 ulasan:

  1. cinta pd manusia mcm tulah... hanya pd maha pencipta je yg kekal abadi.
    Lecehlah ada pengesahan perkataan kat bawah ni,kasi buang je lah.I'm sorry

    Anda free, meh jenguk tinta midonz pulak

    BalasPadam
  2. masih ada? hari tu dah buang dah. jap check balik okey :)

    BalasPadam
  3. betul tu cikilolo..kalau kita suka kt seseorang kita doa je pd allah..andai si dia baik utk kita dekatkan si dia dgn kita..kalau x minta allah buat kita lupakan si dia..

    BalasPadam
  4. bukan senang nak jumpa someone yg setia ada disisi kita disaat susah ngan senang...dan tak semua yg boleh trima kita seadanya..

    BalasPadam
  5. mengharap pada sesuatu yang bukan milik kita adalah satu penganiayaan pada diri sendiri..

    BalasPadam
  6. yup...lelaki susah nak percaya...hohohaha

    btw..aRelan mmg kenal sy pon..hahaha...tp dlm blog jelah...hehe...tp dia dah ada si dia.....hahaha...bila la dia tu nak kawen...hahahaha

    BalasPadam
  7. alololo sweet...ai tgh cri somi terus ni...hikk


    tp kan lg sweet , awk buang verification word lahhh ;p

    BalasPadam
  8. semoga en L tu jodoh kamo!

    *Verification masih ada.harap maklum.hehe..

    BalasPadam
  9. err org ckp sesuatu yg kita nk akan muncul bila kita behenti beharap..sama kot cam ayat kat atas tu..

    BalasPadam
  10. InsyaAllah, jodoh pertemuan itu di ditentukan Allah. Kadang2 dia datang tanpa disangka sangka :)

    BalasPadam
  11. minta maaf semua orang yang rajen komen. sebab nye verification tu. selama ni pakai yang new interface. bile googling baru jumpe jawapan sebenar. cube check, masih ade ke?

    BalasPadam
  12. verification sudah dihapuskan dengan jaynya.hakhak..

    BalasPadam
  13. hohoho. kena bukak internet ni nak blajo :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.