Pengikut (Blogspot)

Selasa, 14 Februari 2012

follower-160

hello semua, selamat malam....

actually hari ni hari yang sangat penat. punca, bangun awal. pergi area Sepang, Banting, Kajang. lepas tu baru balik office. isi form mintak keje. berbincang dengan Ncik Caah pasal projek baru dan sebelah malam, create tempat wuduk untuk buat surau. create ke, cetak rompak orang punya drawing? teet!

tengkok aku dah sakit. mata aku dah kuyu. anyhow thanks to Cik Tikah sebab sudi follow blog yang tak seberapa ini. aku jumpa blog beliau ni masa jalan-jalan melalui jalan pintas milik Cik Paris Lipton tadi. macam best tengok public phone terus follow. huhi. tak sangka pulak, kena follow balik. 

USHA KAT SINI
aku suke blog comel-comel macam mereka ni tapi aku takde masa nak godek or create. mungkin satu hari nanti kan. Cik Tikah jugak pecinta kucen' sejati macam aku.

mengantok dah. jangan komen banyak. esok mungkin kena maki. mungkin membawa kepada 80% ya. selamat malam semua. adey-chiau.


3 ulasan:

  1. tahniah moga bertambah lg followernya.

    BalasPadam
  2. tahniah..moga makin meningkat..makin ramai readernya..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.