Pengikut (Blogspot)

Khamis, 12 Januari 2012

spontaneous thrusday # follower 110

hello semua, selamat petang...

terperap menyiapkan microsoft project dan asyik reject. menyampah aku. tak reti aku. aku nak buat macam-macam benda sekarang ni. ahaaai. 

okey. menjelang petang ni follower aku dah menjangkau ke 110 orang. glad. thanks kepada Miss Melly sebab sudi follow blog aku yang tak seberapa ni. 

Nampak macam keluarga bahagia kan?
okey. follower Miss Melly takde la ramai. macam aku mula-mula dulu. anyhow keep up the good and honesty in writing. baru la pembaca akan dapat feel-nye. acheh. nasihat pulak tak pasal. 

sampai sini dulu aku cerita-cerita. memalam sikit nak jumpa dengan Arkitek Minyak Masak. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.