Pengikut (Blogspot)

Ahad, 15 Januari 2012

SEGMEN : SAYA FOLLOWER PUTWAA


hello semua, selamat malam...

aieh, drawing sudah siap. mari ber-jimbo dengan menyertai satu segmen macam kat atas. saje-saje sebab tarikh tutup menjelang 1200 malam ni. kalau ikot jam Ncik-Ncik Askar, 12 malam akan ditulis sebagai 0000 : 16012012

ape jaddah main dengan nombor? tapi kalau dah perang kau tau la ape itu maksud SEMBOYAN, Mastura!



1. Follow Blog Putwaa ( Tak Wajib pon ) 
2. Like Fanpage Putwaa SINI (Tak Wajib jugak)
3. Letak banner Diatas Di Dalam Entry Anda ! 
4. Tarikh Tutup Tepat Pada Jam 12 Malam Ni ! OKaay :) 

sebab syarat sangat simple. aku pun join la. Ncik Lizam dan Cik Hawa ajak karaoke. aku? tak minat. huh! tipu je. aku tanak kena tinggal ni, adey-chiau. 


1 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.