Pengikut (Blogspot)

Isnin, 30 Januari 2012

mood biasa - sepoi-sepoi

hello semua, selamat petang....

aku ni sakit gigi sikit je. aku terus poyo. Ncik Bos Botak pun tak carik aku. dengar cerita aku naek gaji. tapi tak tau la berapa banyak kan? aku tetap dengan misi yang nak berhenti. tidak berbelah bagi itu. 

kadang-kadang betul ape yang Encik L cakap. carik pengalaman kerja company kecik-kecik kalau nak ada firm sendiri. walaupun ilmu kejuruteraan tak segebang engineer lain somehow akan dapat jalan macam mana nak run company sendiri. itu benar belaka.

aku nak cerita pasal buku hari ni. macam malas pulak. buku tu pun tertinggal atas meja Kak Ila tadi masa tengah mengaduh sakit gigi. alaahai.

okeyla. aku nak mandi-mandi, makan-makan lepas tu sambung berfikir drawing dan method of statement structure repair la. ade 2 3 kerja kecik-kecik yang sempoi nak run dalam 2 3 bulan akan datang. alhamdulillah, ade sikit rezeki Teamcoat kan.....!

esok, promise aku akan share buku yang menarik itu. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.