Pengikut (Blogspot)

Isnin, 30 Januari 2012

follower 140

hello semua, selamat tengah malam....

weyh! aku nak beli track-suit esok pagi boleh? macam macho amat bila Hafiz menang dengan Lagu Awan Nano tadi memakai track-suit dan dan dapat RM35k. ingat kau senang?

gigi aku sakit. aku tak termampu nak update. gigi bongsu aku buat perangai. nak tumbuh diam-diam sudah. nasib baek Puan Mak belikan aku ubat sakit gigi tadi. dah berkurang tapi sekarang dah mulai sakit. ade tinggal dua tablet tapi nak simpan untuk hari yang panjang esok.

untuk up-date yang pendek, aku nak perkenalkan follower aku yang ke-140. yeehaaa. Cik Zahira dengan tajuk blog The Truth of Me. cerita pasal ape yang beliau concern dan buat setiap hari. 




thanks sebab sudi follow blog yang tak seberapa dan penuh emosi ni. tak boleh nak komen banyak sebab tengah berdenyut gigi ni a.k.a elok aku lempang semua orang. adey-chiau.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.