Pengikut (Blogspot)

Isnin, 9 Januari 2012

entah campur baur ini

hello semua, selamat malam...

seharian aku duduk kat rumah hari ni. secara rasional memang aku sangat bosan. tapi ape kan daya, dengan kewangan bulanan yang menghadapi masalah teknikal disamping dengan keadaan badan perempuan yang masih tidak berapa sihat. aku rela memilih jalan bosan dari tergolek dok kalau berjalan-jalan nanti. 

ape motif aku letak gambar burger kegemaran masa Chinese New Year ni. nak kata mengidam? serius tak langsung! punca, masa aku makan dengan Ncik Caah dua minggu lepas, sos lada hitam dah kering dan macam tipu sebab sos just ade kat permukaan atas daging. akibatnya, daging kosong dan mual. sumpah aku fikir 2 3 kali nak makan Prosperity lagi lepas ni...

Iklan tahun 2008 
aku nak letak gambar kecik tu je. air Orange McFitz. tadi Kak Hawa yang dengan penat lelah masak ayam kurma cakap nak minum air tu. aku pulak jenis nak rase hebat. Kak Hawa tanya, boleh ke nak buat air tu? aku dengan petik jari cakap macam ni 'tu simple'

memang simple kan? campurkan separuh air Sprite dengan separuh air Orange Minute Maid. dapatla ramuan asli dari ladang. basic thing. kalu korang nak pening lagi campur limau dengan oren dengan sedikit gas karbon dioksida. sure jadi benda yang sama. hahahaha ~! yang ni aku pandai-pandai.

Besar gabak gambar!!!
cerita ni takde motif. aku nak cerita sesuatu yang lebih menggegar dunia. tapi idea aku ke lauuttt! adey-chiau.

4 ulasan:

  1. hari tu dah mkn tp teringin lg la..cpt blnje ;)

    BalasPadam
  2. tak sedap dah... jangan makan lagi. tak elok :P

    BalasPadam
  3. wah, laparnya sy tgk gambar atas tuh.. hehe.. teringin ni.. belnja :) free2, jmput singgah blog, jmput bc entri HUKUM MANDATORI??

    BalasPadam
  4. haha kesiannya,sos lada hitam tu habis kot..

    *teori : pakwe pendiam = makwe peramah = anak pendiam@peramah

    klu peramah ikut mama,klu pendiam ikut abah.haha..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.