Pengikut (Blogspot)

Khamis, 19 Januari 2012

ego. saya perlu itu

hello semua, selamat malam....

mood sangat sedih. nak menulis blog pun kaku. aku takde masalah cinta yang menyebabkan clash dari pihak lelaki. mean, Encik L tu okey sangat dah! tapi aku yang selalu paksa beliau tinggalkan aku.

aku ada satu masalah, aku suka rimaskan orang sekeliling aku. aku faham dah. kenape aku tak suka Ncik Bos Botak selalu msg. padahal kalau beliau bosan beliau akan carik kerja dengan orang-orang-orang. same macam aku. 

aku benci dengan perangai aku takde EGO. sangat-sangat-sangat benci. aku rase kalo aku gadis Jepun dah lama bunuh diri. 

okey. malas nak memediumkan perasaan dengan lama kat sini. salam sayang semua readers blog. esok aku akan bagi entri kaw punye. but not today. adey-chiau

2 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.