Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 20 Januari 2012

dingin (sejuk sangat) lavenda (bunga wangi)

heloo semua, selamat malam....

malam ni aku layan Dingin Lavenda. actually aku bukan layan pun cerita ni. sedar-sedar yang Jannah dan kawan-kawan dah sambung belajar kat Australia dan rupe-rupenya dah kena risik dengan supervisor kilang. 

dingin tu bermaksud sejuk sangat or kaku or beku. lavenda ni bagi aku bunga yang unik. tak semua perempuan tergambar ke-lavenda-an. perasan tak, kalau perempuan tu sangat perempuan dan berjaya menggoda lelaki, it called roses. tapi bila perempuan tu campur dengan sifat independent. it call, lavenda. bunga yang cantik, wangi serta agak tahan cuaca. pepandai aku je kan?


credited to Rindok Blog

supervisor kilang kahwin dengan degree holder belajar oversea. tu rupa percintaan dua dunia. aku memang cepat touching sikit dengan percintaan dua dunia ni. al-maklum ler, Encik L punye keje macam kongsikong jer. bukan nak kutuk beliau. hakikat.

tapi aku kan buta. aku tetap teruskan perhubungan yang agak janggal ni. fun ape. bila kau tahu benda yang outside box kau kan. tu je yang menguatkan lagi rasa cinta aku pada Encik L. areelalala ~!

cerita ni kan, nanti Jannah akan bergaduh dengan Azhar sebab Azhar akan beralih hati. ooh, ini petanda tak baik. boleh ke aku ikot contoh value ni? tanda tanya saye.

okeh. nak main game carik-carik barang nama Mystery PI - The Lo-terry Ticket. satu office sudah addict ini. hihi! adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.