Pengikut (Blogspot)

Ahad, 22 Januari 2012

bercuti ~~! sedikit yihaaa

hello semua, selamat giri...

aku dah lame bangun. nak tulis blog macam aku rase tak best. anyway... esok aku rase aku takkan berinternet. kepada kawan-kawan blog saye. selamat bercuti okeh!

hope cuti ni digunakan pada saluran yang sebaik mungkin. dengar cerita esok aku macam kerja? haaammmmpeeeeh~! adey-chiau.

tahun ni kan tahun Naga Air. Ganas campur Tenang. sesuai nak kahwen dengan nak dapat dapat anak bijak katenye. ialah tu, Andy Con-cut tahun naga gak. tak bijak pun aku tengok. 

kutuk eh? dahla aku tak tau dengan ala komunikasi aku lately. asyek buat orang sakit hati je. adey-chiau.

Naga dalam Air. 

2 ulasan:

  1. silamat ali laya...huuu tp kan molek sungguh jika rapunzzel dpt buang veify code yg de kt blog ni...ok x?

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.