Pengikut (Blogspot)

Isnin, 30 Januari 2012

Belang:Singa. singa lebih awesome

hello semua, selamat malam...

ahai. malas la. menginginkan tidur seawal jam lapan malam hanya mimpi-mimpi jingga. kenape jingga? macam senja lah lebih kurang. matahari terbenam kan sangat awesome!

Rindu, Tg Tuan, Sabah

Cikilalang adalah kawan baik Cik Shida. Cik Shida pernah tepek muka Cikilalang dengan sos cili. meraban kawan tu carik air kat dapur. pernah buat macam-macam abasement yang dibuat. Cikilalang tetap memilih Cik Shida untuk mintak makan dan mintak dokong untuk panjat naek rumah sewa. Cikilalang tetap akan tido sebelah Cik Shida kalo lepak atas rumah dan macam-macam lagi bersama kawan baik katenye.

Credited to Jimbo Neutron

aku memang carca marba hari ni. korang tau kenape aku ingat kat Cikilalang tibe-tibe? sebab aku tengok gambar macam kat bawah ni. orang putih memang sanggup bab-bab macam gini kan...

Tidur dengan singa
syiok oouh dapat peluk singa macam gitu aje. tapi singa ni tengah sakit. pasal tu la tak melawan pun. nampak leher tu berbalut tuh. tapi tak tahu la pasal ape. yang kite kat Malaysia ni dok rilek buang anak tapi negara sana, singa di hutan pun disusukan. kah kah kah. sebile singa minum susu.

ok. internet pun dah marah aku. suruh aku buat kerja. salam sayang semua. adey-chiau.

3 ulasan:

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.