Pengikut (Blogspot)

Selasa, 27 Disember 2011

hasil review Ncik Hyz

hello semua, selamat petang-petang amat...

bile aku lontarkan perkataan amat. aku teringat satu benda. macam mana Sega-mat mendapat nama. Cik Hawa beri rumusan, Segar Amat. Segar Amat. Segar Amat. kalo pronounce laju-laju jadi la Segamat. what a great story-teller of our veteran generation. tu aku belum cerita macam mana Jerantut mendapat nama. nanti aku tanya Ncik Caah, yang agak pakar dalam seni penceritaan nama tempat ni. huhuhu!

okey. pendahuluan ni boleh sebenarnye nak cerita lebih-lebih lanjut. tapi aku tutup sampai situ. aku bukan reti nak bercerita macam Ncik Caah cerita macam mane Selangor mendapat nama. aku jugak tak pandai nak elaborate macam Ncik Ayah, macam mane Sungai Khancing, Templer Park memperoleh panggilan pelik gitu. orang-orang tua aje pandai kot. Ncik Caah tua? keh keh!

back to basic. hari ni aku nak cerita pasal orang yang review blog aku. hari tu, hari ape ntah aku masuk segmen review-me-review ni. akhirnye Ncik Hyz ni setuju nak review blog aku macam entri yang aku link kan ni: review-tinta-perasaan.html

Baru aku tau yang beliau ni cikgu!
kata-kata agak menusuk hati. honest kan? however, aku tak kesah pun. yela... selame ni kalo aku mintak komen dengan Encik L pun keluar perkara yang sama. selalu sangat Encik L cakap dengan aku 'kalau blog tulis macam-macam info dan benda pun, kalau background belakang tak menarik pun tak guna jugak' so, kalau nak fikirkan semula. ade memang betul kata-kata Ncik Hyz pada aku. no heart feeling sudah. lagipun kan; bile orang kritik, bermakna orang tu pay attention dengan kita, mungkin sedikit disayangi. kah kah kah, ayat disayangi tu boleh buat fikiran mereng aku menggandakan hipotesis blog aku boleh jadi hot! kono-lah Mastura...

aku cuba buat header, background so whatever dengan baik. tapi aku takde mase nak duduk belajar dan asah skill yang memang lembab bab-bab tekno ni. keje aku pun tak menentu. pegi keje pagi, balik belum tentu pukul berapa. 

tulis blog ni pun sebab suka nak up-date setiap hari yang actually aku spend masa dari pagi sampai petang menaip dan ber-idea. baru publish. kalo public holiday baru aku frequent nak up-date 3 4 story sekali-gus. hehe! eh, medium luahan perasaan pulak. 

thanks jugak, actually kepada Ncik Hyz yang sudi tengok-tengokkan blog aku. kalo aku ade mase nanti, aku akan tukar header baru. macam ade something bermain-main atas kepala aku sekarang... hehe

last but not least, ade beberapa follower baru yang datang dari segmen ni dan anda-anda terbaik kerana memberi semangat pada aku nak mencoret benda-benda pasal hidup aku ni. same je dengan hidup korang. kite kan manusia.

thanks kepada insan-insan ini sebab add ye. meh aku kenalkan korang la, buat sejuk hati korang bile bace entri aku yang lain nanti. kate nak blaja buat promotion. bukan gitu? 

(1) salizawatiunguviolet.blogspot.com dengan tajuk blog Ungu Violet D'Hearty. macam blaja kat UiTM je dulu beliau ni. ape yang aku agak-la. tu je komen. hehe!


tuan punye blog itu

(2) putrakakashi.blogspot.com. yang tau tajuk blog, macam header kat bawah tu. yang ni memang aku tau budak UiTM lagi. UiTM Segamat, ke Segar Amat. hahaha!


budak-budak kan, seronok ade header macam ni :)

(3) www.puankutu.com

Puan Kutu, main kutu ke??
aku follow blog ni dulu, before beliau follow aku. aku rase blog ni menarik sebab ibu-ibu kan. bile pulak aku nak jadi ibu to be?? teet ~!

(4) mrazqi88.blogspot.com - blog ni aku tak dapat copy ape-ape. yang aku tau beliau dari UiTM juge. sedang belajar. thanks ye, sebab follow. hehe

(5) umartheone.blogspot.com

style ape name blog ni?
blogger ni suke cerita pasal masak-masak dan give away. thanks ye....


Lavender?? Boleh ubat tido ni.
okey, blog yang comel-comel pun follow saye la... thanks semua....

untuk Ncik Hyz yang sudah review blog saye. terima kasih banyak-banyak okey. tapi saye tulis untuk suke-suke saje. aku nak menulis entri baru la jap lagi. Sherlock Holmes. ape itu??? adey-chiau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.